پاسخ نیروهای مسلح به اقدامات دشمن پشیمان کننده است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 32
نویسنده : علی

 سیاری کپی برداری و استفاده از مطالب اینترنت در برخی از پژوهش ها و تحقیقات را مسئله ای برای کل جهان دانست و گفت: امروز جهان با بی سوادی مدرن روبرو است.


معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به رونمایی از سه کتاب در همایش الگوی فرماندهی مطلوب تصریح کرد: این آثار بسیار مطلوب و غنی هستند و آنچه مورد نیاز فرماندهی در نیروی زمینی ارتش است براساس بیانات مقام معظم رهبری در این کتاب ها موجود است و می تواند به عنوان یک سند بالا دستی مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: فرماندهی در نیروی زمینی به عنوان گسترده ترین نیرو در سطح نیروهای مسلح بسیار مهم است. فرماندهی امروز با گذشته بسیار متفاوت است و کرامت انسانی در این مدیریت بسیار اهمیت دارد.

سیاری در ادامه تصریح کرد: الگوهای ما در فرماندهی؛ اسلام، قرآن، سیره اهل بیت علیهم السلام و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است. بنابراین فرماندهی ما باید انقلابی و اسلامی باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: داشتن نقشه برای اینکه کجا بودیم و به برکت انقلاب اسلامی کجا هستیم و به کجا می خواهیم برویم بسیار مهم است. باید بدانیم که با وجود تحریم به کجا رسیده ایم.

امیر سیاری در پایان تاکید کرد: در نیروهای مسلح این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند چنان پاسخی به آنها می دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: